داستان بازی از جایی شروع می شود که پلنگ صورتی خانه ای از عموی خود به ارث می برد. شایعه شده که یک گنج با ارزش در داخل خانه و جایی در زیرزمین پنهان است. پلنگ صورتی مصصم می شود تا این گنج را پیدا کند ولی پیدا نمودن آن هرگز کار آسانی نخواهد بود و او باید معماهای زیادی را حل کرده و ماجراهای زیادی را پشت سر بگذارد و برای به دست آوردن کلیدهای معما با اشخاص زیادی مبارزه کند. بازی حالت انیمیشن دارد و به همان حالت کارتون زیبای پلنگ صورتی طراحی شده است.
ویژگی های بازی Pink Panther: Pinkadelic Pursuit:
- نه مرحله هیجان انگیز
- دارای 3 حالت بازی متفاوت
- انیمیشن های جذاب و کمدی
- حل معماهای جالب
- ساخته شده از روی کارتون زیبای پلنگ صورتی
- و ...  

دانلود Pink Panther: Pinkadelic Pursuit - بازی پلنگ صورتی: ارثیه
عمو  

دانلود ( Pink Panther: Pinkadelic Pursuit - بازی پلنگ صورتی ) در ادامه مطلب . . .



 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:, توسط shahab zareshahi

 

این بسته ، شامل: بازی کامپیوتری مافیا 2 (Mafia 2) می باشد که توسط کشور آلمان در سال 2010 منتشر شد. مطمئنا کسانی که بازی مافیا 1 را انجام داده اند ، بی شک با دیدن نسخه ی جدید این بازی ، حریص می شوند تا این بازی را به هر نحوی تهیه کنند. دوستانی که هوادار این بازی هستند می توانند این بازی را از فروشگاه ها خریداری کنند و یا با اینترنت ADSL از همین جا دانلود کنند.

*** نسخه ویژه دانلود - کم حجم Globe فقط 2.5GB ***

دانلود بازی مافیا 2  

دانلود ( بازی کامپیوتری نسخه جدید Mafia Game تحت عنوان مافیا 2 )‌ در ادامه مطلب . . .



 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:, توسط shahab zareshahi

 

نام بازی: 1000 Games
پلتفورم : pc
ژانر:--
سال تهیه:2010
زبان: English
ناشر: نامشخص
درجه بندی سنی : نامشخص
امروز قصد معرفی یک پکیج فوق االعاده عالی را داریم.این پکیج با نام 1000 Games منتشر شده است و در آن بازی های فوق العاده زیبا و به شدت اعتیاد آور موجود است.این بازی های به هیچ عنوان سیستم بالایی نمیخواهند و با یک سیستم متوسط تمام این 1000 بازی به راحتی قابل اجرا میبا شند.در این پکیج نسخه های کامل و نامحدود همه بازی ها به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است.بنابراین شما ساعت ها یا شاید ماه ها سرگرم بازی کردن این بازی ها باشید.هزار عدد بازی تعداد کمی نیست !!!! این نکته را باید عرض کنم که بیشتر این بازی ها از کمپانی آرکید میباشند.و اما درباره این شرکت:
بازی های کمپانی Arcade یکی از معروفترین و جذاب ترین بازی های  موجود میباشد.اکثر بازی های این شرکت به سبک فانتزی بوده و حجم نسبتا کمی را دارد.در حالی که این گونه بازی ها طرفداران زیادی را دارد.شرکت Reflexive Arcade  توسط Lars Brubake در سال 1997 میلادی تاسیس شد.جال است بدانید در آن ابتدا این شرکت تنها با ارائه 19 بازی برای کنسول های متفاوت به شهرت ویژه ای دست یافت.تا کنون این شرکت بزرگ برای کنسول هایی چون :ویندوز - ایکس بازی -و همچنین سیستم عامل مک بازی تولید کرده است.در سال 2005 بود که سازنده این شرکت از جشنواره هنر های تجسمی 3 جایزه دریافت کرد و این جرقه ای بود تا Lars Brubaker و همکارانش بتوانند در راهی که انتخاب کرده اند بسیار موفق باشند.هنوز معلوم نیست که چه بر سر این شرکت پیش می آید اما طبق گفته های این شرکت در ویکی پدیا احتمال بسته شدن آن زیاد میباشد. 

615-x-600-1000-Games-Vol3_tcm12-116897.jpg

دانلود ( هزار بازی کامپیوتری ) در ادامه مطلب . . .


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:, توسط shahab zareshahi

Snowboard Super Jam v1.00.11 یک بازی بسیار زیبای اسنوبورد میباشد. در این بازی ورزشی میبایست با عبور از پیچ و خم ها و پرش از روی موانع به مراحل بعد راه پیدا کنید. این بازی به صورت قابل حمل ( Portable ) بوده و بعد از دانلود به راحتی و بدون نیاز به نصب میتوانید بازی کنید واز آن لذت ببرید.

www.Poonak.org 

دانلود ( بازی کامپیوتری اسنو بورد Snowboard Super Jam v1.00.11 ) در ادامه مطلب . . .

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 5 اسفند 1390برچسب:, توسط shahab zareshahi

CALL OF DUTY:BLACK OPS نام سری جدیدی از بازیهایی هست که توسط کمپانی بازی سازی Treyarchساخته میشود ، در بازی Black Ops دیگر خبری از سلاح های جنگ جهانی و قدیمی خبری نیست در واقع داستان بازی مدتی بعد از جنگ جهانی دوم آغاز میشود ، همچنان که میدانیم برخی از مراحل بازی که اتفاقات اصلی بازی در آنجا می افتد در کوبا و امریکای جنوبی است. شما در نقش یک سرباز معمولی در بازی ظاهر نخواهید شد ، شما یک سربازی حرفه ای هستید که بعد از آموزشها و دوره های متعدد وارد بازی میشوید و خود را در مسیر جنگ و نبرد در ویتنام می یابید،ولی داستان بازی در این نبردها نیست! داستان بازی مربوط به ماموریتی هست که شما مسئول آن هستید. شخصیت شما در بازی اولین باری است که دارای صدا میباشد،و شخصیت شما در بازی از دیگر هم سنگرانتان متفاوت است ، جالب اینجا است که برد و باخت شما در جنگ به خود شما بستگی دارد ، شما فرد کوچکی در بازی نیستید ، بلکه سر نوشت جنگ و نبردی که انجام میشود در دستان شماست.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|برای اولین بار در سایت های ایرانی ، نسخه کامل انگلیسی ، به همراه کرک نهایی SKIDROW|

 

دانلود بازی ندای وظیفه ۷ – Call of Duty Black Ops7 (+خرید پستی)  

دانلود ( بازی کامپیوتری ندای وظیفه ۷ – Call of Duty Black Ops7 ) در ادامه مطلب . . .



 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 5 اسفند 1390برچسب:, توسط shahab zareshahi

اسلایدر

صفحه قبل 1 صفحه بعد